czwartek, 23 stycznia 2014

porażka.

wyrzuciłam z mojego osobistego słownika słowo 'porażka'.
w moim życiu coś takiego nie istnieje.

kiedy podejmuje jakąś próbę przygotowuje się do niej najlepiej jak potrafię.

jeśli nie przygotowałam się wystarczająco i nie wyszło, to to nie jest porażka.
to skutek mojej głupoty. głupota i lenistwo.

jeśli przygotowałam się ze wszystkich swoich sił, poświęciłam na to czas i energię, zrobiłam co w mojej mocy, a mimo to nie wyszło - tak miało być. widocznie coś innego los mi szykuje, czeka coś lepszego, z jakiegoś powodu to się nie udało, ale nie ja jestem bezpośrednią przyczyną.  
to nie jest porażka. to przeznaczenie.

10 komentarzy:

  1. a ja kocham swoje porażki, warto wiedzieć... że coś nam się nie udało, i że, muszę się zmobilizować by napisać, że ja wam jeszcze pokaże : )

    OdpowiedzUsuń
  2. optymizm, optymizm, optymizm.
    tak
    tylko trzeba go jeszcze znaleźć

    "tak miało być" czasem boli nawet bardziej

    ja sobie zamieniłam "jestem porażką" na "jestem pomyłką"
    tak wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę wierzyć w przeznaczenie niż w przypadek.

      załamałabym się, gdyby okazało się, że wiele przykrych wydarzeń w moim życiu jest dziełem zwykłego przypadku. to byłoby zbyt okrutne.

      Usuń
  3. Bardzo motywujące, ale moim zdaniem jednak to jest porażka. Ale ja to wiesz jaka jestem - musi być czarno zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei twierdzę, że to wygodniejsze stwierdzenie. ;-)
    I niestety wychodzę z założenia, że zawsze można było zrobić coś więcej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A zrobiłaś bilans zysków i strat? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym tak chciała umieć wyrzucić to słowo, które najbardziej mnie męczy... pozdrawiam! http://zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo dobre podejscie!! ludzie czesto sie poddaja jak cos nie wychodzi a sila tkwi w tym by sie nie poddawac jak cos nie wyjdzie tylko zebrac sie w sobie zawalczyc jeszcze raz... wtedy tez sie bardziej szanuje to co ma jak i cwiczy sile charakteru...sama po sobie wiem ze jakbym latwo sie poddawala to bym wielu spraw nie osiagnela w zyciu dlatego tez latwo sie nie poddaje ;)

    OdpowiedzUsuń

statystycznie.

zapisane.