środa, 16 stycznia 2013

tadam!

Jestem wam winna wyjaśnienia, bo moje nieobecność tutaj mogłaby być odebrana jako karygodna ;)

A ja po prostu w ostatnim czasie czyt. grudzień i styczeń musiałam się skupić na nowym - dodatkowym celu. Takim, który sobie wyznaczyłam i którego osiągnięcie wymagało pewnych poświęceń m.in. brak czasu na niektóre przyjemności.

Mianowicie oprócz uczelni (sesja sie bliża i już od pewnego czasu walczę na terminach zerowych) oraz pracy (okres przedświąteczny i ogólnie grudniowy jest mega intensywny!), wzięłam sobie na głowę ... kurs prawa jazdy ;)

I tym sposobem od dziś jestem kierowcą! Egzamin zdałam za pierwszym podejściem i jestem tak niesamowicie z siebie dumna, że nawet sobie nie wyobrażacie! ;)

bardzo bardzo bardzo postaram się już teraz bywać tutaj częściej ;)

20 komentarzy:

  1. Gratuluję, na Twoim miejscu też bym była z siebie dumna, i to jak!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No! Twoja nieobecność została jak najbardziej usprawiedliwiona :) Gratuluję zdolniacho :) Po odebraniu prawka myślę, że przejażdżka do Częstochowy będzie jak najbardziej wskazana, hmm.? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, no to Ci powiem, że mnie zaskoczyłaś! gratuluję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratulacje, jest z czego być dumną :) witaj w gronie kierowców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! ;)
    U mnie też sesja blisko, ale męczę się jeszcze z kołami, które muszę zaliczyć, żeby w ogóle móc podejść do egzaminów. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!! jest z czego byc dumnym bo prawko zdac z apierwszym razem to jest cos ;))
    jeszcze raz gratuluje i zycze szerokiej drogi i bezpiecznej jazdy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow no to gratuluję, bo zdanie za pierwszym razem jest dość trudne ;D no i powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  8. o Ty szczęściarzu jeden! :D
    moje gratulacje! to od dziś Pani Kierowca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to moje gratulacje :D To jeszcze chyba się załapałaś na te stare zasady, nie? W sumie nie pamiętam kiedy te nowe wchodzą, może już? Tak to jest jak się ma dokument od paru lat to się nie zwraca uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na starych zasadach :) czyli normalny teoretyczny test wielokrotnego wyboru. egzamin praktyczny tak czy siak nie będzie ulegał mianie :)

      Usuń
  10. zdolniacha z ciebie, mnie się do tej pory nie udało zdać :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję...
    ja nadal utrzymuję, że w życiu się nie podejmę kursu prawa jazdy. boję się stresu związanego z prowadzeniem samochodu. wolę być pasażerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed pierwszą jazdą okropnie się stresowałam - że mi się nie spodoba, że będę się bała, po prostu że tego nie poczuje. ale na szczęście jest inaczej :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę!!!!!:D:D:D
    Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna bestia :) Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam tego postu - ale gratulacje, to naprawdę nie lada wyczyn! :)

    OdpowiedzUsuń

statystycznie.

zapisane.