w tym roku miałam więcej czytać. moje półki zapełniły się książkami, o czym zawsze marzyłam. w moim mieszkaniu stanie piękny regał na moje skarby. i lubię mieć książki na własność.
przeczytane w 2013r. :
1. Millenium. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. (Stieg Larsson)
2. Coco Chanel. Życie intymne. (Lisa Chaney)
3. Martyna Wojciechowska. Zapiski (pod)różne. (Martyna Wojciechowska)
4. Cień. (Cody McFayden)
5. Miłość i inne dysonanse. (J.L.Wiśniewski & I.Wownenko)
6. Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy. (Małgorzata Gutowska)
7. Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie. (Małgorzata Gutowska)
8. Cukiernia pod Amorem. Hryciowie. (Małgorzata Gutowska)
9. Tak sobie myślę. (Jerzy Stuhr)
10. Maska śmierci. (Cody McFayden)
11. Dewiant. (Cody McFayden)
12. Miłość w kasztanie zaklęta. (Monika A.Oleksa)
13. Miłość w stylu retro. (Sophie Kinsella)
14. Jeden dzień. (David Nicholss)
15. 50 twarzy Grey'a. (E.L.James)
16. Chustka. (Joanna Sałyga)
17. Nie mów nikomu. (H.Coben)
18. Jasper Jones. (C.Silvey)
19. Kobiety dyktatorów. (Diane Ducret)
20. Księga kodów podświadomości. (B.Pawlikowska)
21. Przepis na życie. (A.Pilaszewska)
22. Trochę większy poniedziałek. (K.Grochola)
23. Niedziele u Tiffany'ego. (J.Patterson)
24. Alibi na szczęście. (A. Ficer-Ogonowska)
25. Żyj wystarczająco dobrze. (A.Jucewicz; G.Sroczyński)
26. Na fejsie z moim synem. (J.L.Wiśniewski)
27. Miłość z kamienia. (G.Jagielska)
28. Niezwykła wędródka Harolda Fry. (R.Joyce)
29. Helena Rubintein. Kobieta, która wymyśliła piękno. (Michele Fitoussi)
30. Dzika droga. (Cheryl Strayed)
31. Jackie cz Marylin. Ponadczasowe lekcje stylu. (Pamela Keogh)
32. Słodki świat Julii. (S. Addison Alien)
33. Ostatnia piosenka. (N.Sparks)
34. Chłopiec z latawcem. (Khaled Hosseini)
35. Zeznania niekrytego krytyka. (M.Frączyk)
36. Wstyd. (L.Walsh)
37. Delikatność. (D.Foenikos)
38. Mistrzyni przypraw. (Chitra Banerjee Divakaruni)
39. Fanaberie. (J. Wrońska)
pogrubione pozycje to te, które zdobią moje półki.
nie jest to jakiś rewelacyjny wynik, ale ja jestem zadowolona.
cytując: czytanie, to najlepsza zabawa jaką sobie ludzkość mogła wymyślić. :)
jak dla mnie jest to rewelacyjny wynik. gratuluję!
OdpowiedzUsuńja co jakiś czas mam humory, że nie mam weny ani ochoty na czytanie. tym bardziej czasu... czas mnie bardzo ogranicza...
ja przeczytałam tak: również sagę "Millenium". 10 horrorów Mastertona mego ukochanego horrorzysty, trylogię igrzysk śmierci, książki o aniołach cassandry clare, po raz enty władcę pierścieni, 5 horrorów kinga, i coś tam jeszcze :D kocham czytać, dlategom ślepa;p
OdpowiedzUsuńTeż uwielbiam mieć książki :) Ich posiadanie jest bardzo przyjemne i powoli dodaję nowe pozycje do swojej biblioteczki.
OdpowiedzUsuńCałkiem niezła lista książek :) U mnie niestety jest w tym roku o wiele gorzej z czytaniem ale zamierzam to nadrobić w przyszłym roku:)
OdpowiedzUsuńI tak ładny wynik, ja nawet nie chcę sprawdzać, ile przeczytałam w tym roku. :P A póki co bardziej marzy mi się półka na płyty, nie na książki... ;-)
OdpowiedzUsuńteż mi się marzy piękny regał na książki i też lubię je mieć na własność :)
OdpowiedzUsuńA mogłabyś wybrać dla mnie taką piątkę, która najbardziej zapadła Ci w pamięć? :)
OdpowiedzUsuńNa pewno Chustka Joanny Sałygi - za to, że pokazuje nam jak wiele w życiu mamy i za to że uczy nas doceniać drobiazgi.
UsuńNa pewno Delikatność - właśnie za delikatność :)
Chłopiec z latawcem - za uniwersalne prawdy.
Millenium - koniecznie trylogia! Mega wciągająca, ale jak nie lubisz kryminałów to nie ;)
Żyj wystarczająco dobrze - jeśli lubisz psychologię ;)
Lubię i psychologię i kryminały więc dopisuję książki do mojej listy xD
UsuńDla mnie to imponujący wynik :) Bo wychodzi na to, że czytałaś 3 książki miesięcznie a czasami nawet 4 :)
OdpowiedzUsuńZazdroszczę! Też lubię mieć książki na własność, dlatego nie mogłam się powstrzymać przed wyprzedażami w Matrasie i zamówiłam 3 książki :D
OdpowiedzUsuńco zamówiłaś? :D
UsuńDwie książki Erica Emmanuela Schmitta i "Stieg Larsson, czyli zbrodnia po szwedzku" :) Prawdopodobnie będę je odbierać jutro, to zobaczysz :D
Usuńja bym powiedziała, że to już dość pokaźny wynik książkowy ;) aż sama wróciłabym do takiego 'namiętnego' czytania ;)
OdpowiedzUsuńaż się zawstydziłam, bo na mnie czeka stos nieprzeczytanych wciąż książek...
OdpowiedzUsuńwygląda na to, że z Twojej listy tylko "na fejsie" przeczytałam i to nie do końca :D
poza tym, jestem chyba jedyną osobą, która nie czytała jeszcze tej pierdoły, Grey'a :P
'Na fejsie...' to jedna z gorszych książek, które przyszło mi w tym roku czytać, a Grey to faktycznie pierdoła ;) Czytałam tylko pierwszą część, żeby wiedzieć o co tyle szumu. Reszta mnie jakoś nie intryguje ;)
UsuńKtórą z nich polecasz? :)
OdpowiedzUsuńciężko wybrać jedną, bo większość książek na tej liście jest po prostu udana; zależy co to lubi :) ale gdybym miała wybrać numer jeden to chyba Chustka, Joanny Sałygi. :)
Usuńwczoraj skończyłam 'w dżungli życia' pawlikowskiej. polecam: ten rok i u mnie pod tym względem był udany;> właśnie liczyłam ile książek ja przeczytałam i wyszło,że 47:D też nawet znośnie, jak na tak niewielką ilość czasu wolnego. oby w nowym roku w Twoje ręce trafiło wiele ciekawych książek:)
OdpowiedzUsuńwłaśnie chciałabym ją przeczytać! a skoro polecasz to tym bardziej książka wskakuje na moją listę :) ja zamierzam w przyszłym roku pobić mój rekord, a co! :D
Usuń