sobota, 10 stycznia 2015

literatura '14.

Pamiętacie moje zeszłoroczne książkowe podsumowanie? (sprawdź)
Czas na wersję 2014 ;) Nieco opóźnione, z wiadomych względów, ale jest!

1. Igrzyska śmierci. (Suzanne Collins)
2. Nie odchodź Julio. (Ewa Barańska)
3. Wdówki futbolowe. (Karolina Macios)
4. Anioły jedzą trzy razy dziennie. (Grażyna Jagielska)
5. Będziesz tam. (Guillaume Musso)
6. Kim byłbym bez ciebie? (Guillaume Musso)
7. Ponieważ cie kocham. (Guillaume Musso)
8. Kalendarzyk niemałżeński. (Agata Młynarska&Dorota Wellman)
9. Życie po śmierci. (Damien Echols)
10. Papierowa dziewczyna. (Guillaume Musso)
11. Małe cuda. (Cheryl Strayed)
12. Bridget Jones. Szalejąc za facetem. (Helen Fielding)
13. Żona psychopaty. (Teresa Ewa Opoka)
14. W dżungli życia. (Beata Pawlikowska)
15. Burka miłości. (Ryes Monforte)
16. Metamorfozy Marillyn Monroe. (David Wills)
17. Uratuj mnie. (Guillame Musso)
18. Bo we mnie jest ex. (Iwona Skrzypczak)
19. Spirala śmierci. (Leena Lehtolainen)
20. Kochanka Freunda. (Karen Mack)
21. Kwiaty na poddaszu. (Virginia Andrews)
22. Płatki na wietrze. (Virginia Andrews)
23. A jeśli ciernie. (Virginia Andrews)
24. Kto sieje wiatr. (Virginia Andrews)
25. Ogrody cieni. (Virginia Andrews)
26. Pasierbica. Prawdziwa historia złamanego dzieciństwa. (Donna Ford)
27. Spóźnieni kochankowie. (William Wharton)
28. Moja bliskość największa. (Janusz Leon Wiśniewski)
29. Flirtując z życiem. (Danuta Stenka)
30. Nie mów nic, kocham cię. (Mhairi McFarlane)
31. Grand. (Janusz Leon Wiśniewski)
32. Najdłuższa podróż. (Nicholas Sparks)
33. Nasze rozstania. (David Foenkinos)
34. W pogoni za torebką. (Michael Tonello)
35. Pokolenie Ikea. Kobiety. (Piotr C.)

W zeszłym roku wynik był lepszy, ale w tym roku walczyłam z pisaniem pracy licencjackiej (więc śmiało mogłabym tu dopisać książki o ustroju terytorialnym czy interpretacje ustaw), no i zaczęłam pracę na etat, która na początku (teraz czasem też) wymagała ode mnie maksimum energii - po powrocie do domu oglądałam filmy lub seriale, nie są aż tak wymagające jak lektura ;)

Jak widzicie uwielbiłam sobie powieści Guillaume Musso - jeśli lubicie Sparksa to z pewnością przypadnie wam do gustu: trochę magii z dawką wiary w miłość ;) Przeczytałam całą serię 'Kwiatów na poddaszu' - 5 książek pochłonęłam w dwa tygodnie po obronie :) Coś was zainteresowało? Jaką najciekawszą książkę przeczytaliście w czternastce? :)

pogrubione pozycje to moje własne; cieszą me oczy na półce ;)

18 komentarzy:

  1. Niestety ani jednej książki, o której pisałaś, nie miałam okazji przeczytać ;( Ostatnio nie mam na nic czasu, więc i książki nie są mi po drodze (no chyba, że te, które wybrałam do matury).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Pokolenie Ikea' to na razie stoi na mojej półce ^^ i muszę gdzieś znaleźć te dalsze części 'Kwiatów...'. chociaż nadal uważam, że ta książka jest chora xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się na coś skuszę z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba musze zapoznac sie z Tworczoscia Musso ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książek pani Andrews przeczytałam tylko pierwszą część bo jakoś dalsze..zaczęłam, ale nie mogłam skończyć. Jak dla mnie mogłoby się zakończyć właśnie na pierwszym tomie.
    Fanką Sparksa też raczej jakoś nie jestem.
    Ale nie powiem, imponujący wynik książkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czytam "Kalendarzyk niemałżeński" :) Igrzyska śmierci też mam przeczytać w tym roku ale czekam aż kuzynka pożyczy mi całą serię. A 3 część Bridget Jones jakoś mnie nie wciągnęła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki G. Musso! Dotychczas przeczytałam tylko 4, ale poluję na resztę. Z pozostałych, jak tak rzuciłam okiem, to o większości książek i autorów słyszę (widzę je?) po raz pierwszy, ale widocznie czytamy różne książki/gatunki/cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna lista też lubię Musso :) a z tej listy to bardzo miło wspominam książkę "Spóźnieni kochankowie" mam sentyment do niej i obowiązkowo znajduje się na mojej półeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym mogła się pochwalić taką listą, byłabym z siebie dumna. Niestety ciągle brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś już za późno, by czytać całą listę, ale Musso stoi dumnie na mojej półce - uwielbiam go :)

    Natomiast coś, co sprawia, że płaczę, to:
    - Zanim się pojawiłeś
    - Zakochać się.

    Nie polecam na dni smutne i złe. :) Chyba że potrzebujesz powodu do wytłumaczenia potoku łez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego wszystkiego czytałam tylko Igrzyska Śmierci. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Podziwiam. Ja po rozpoczęciu studiów z trudem znajduję czas na czytanie.
    Z Twojej listy czytałam tylko "Dżunglę życia" Pawlikowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie super, że mimo wszystko znajdujesz czas na czytanie - ja w sumie bez tego nie mogłabym chyba żyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny dorobek:) żałuje, że ja niestety nie mam tyle czasu by móc przeczytać aż tyle ksiązek..

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mój wynik czytelniczy w roku ubiegłym był mierny.. Przeczytałam z połowę tego co Ty.. i źle mi bardzo z tego powodu.. Ogólnie ile ja kiedyś lubiłam robić rzeczy, a teraz..? Szkoda słów.. Czas to zmienić! Pozdrawiam Cię ciplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  16. No ej! Ja tu wracam, a Ciebie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń

statystycznie.

zapisane.